Maak je merk cool

Maak je merk cool
Publicatiejaar: 2012
ISBN 10: 9401408440
ISBN 13: 9789401408448

Over Maak je merk cool

Een inspiratiebron voor marketeers met tientallen casestudy's;;;De perfecte combinatie van wetenschappelijke en commerciƫle inzichten uit marktonderzoek Generatie Y (13 - 29 jaar vandaag) is de meest reclamekritische generatie. Maar wat drijft hen en hoe ontwikkel je de juiste merkstrategie voor deze generatie? Talrijke casestudy's onthullen de vijf belangrijkste attributen van een cool jongerenmerk: Jack&Jones, Nokia, H&M, G-Star, Coca-Cola... Winnaar van de Berry-AMA Book Prize 2012

Geschreven door Joeri Van Den Bergh

Joeri Van Den Bergh

Uitgaves van het boek Maak je merk cool

Maak je merk cool
Jaar publicatie: 2012
ISBN10: 9401408440
Maak je merk cool
Jaar publicatie: 2011
ISBN10: 9077442928

Reviews

Laatst gewijzigd: vrijdag 24 november 2023