Het innovatiedilemma het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen

Het innovatiedilemma
Publicatiejaar: 2015
ISBN 10: 9047008294
ISBN 13: 9789047008293

Over Het innovatiedilemma

Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn. Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten. Bedenker Clayton Christensen legt uit hoe dit kan gebeuren, en wat een bedrijf kan doen om hetzelfde lot te ontlopen. Het innovatiedilemma is ‘een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten – en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan’.

Geschreven door Clayton M. Christensen

Clayton M. Christensen

Uitgaves van het boek Het innovatiedilemma

Het innovatiedilemma
Jaar publicatie: 2015
ISBN10: 9047008294
Het innovatiedilemma
Jaar publicatie: 1999
ISBN10: 9025416411

Reviews

Laatst gewijzigd: vrijdag 24 november 2023