Frontrunners de 8 eigenschappen van marktleiders
Over Frontrunners
Waarom wordt het ene bedrijf of merk wel marktleider en het andere niet? Is het geluk, toeval of het resultaat van hard werken en briljante inzichten? Uitgebreid onderzoek van Roland van Kralingen en zes topalumni van managementschool AOG (Rijksuniversiteit Groningen) wees uit dat frontrunners een aantal bijzondere eigenschappen met elkaar gemeen hebben: 1. Bij marktleiders staat meerwaardecreatie centraal in de onderneming 2. Marktleiders creƫren hun eigen marktsegment 3. Marktleiders innoveren het segment 4. Marktleiders zijn sterk verbonden met de context 5. Marktleiders hebben een sterke identiteit 6. Marktleiders bouwen een sterk merk 7. Marktleiders nemen hun verantwoordelijkheid 8. Marktleiders innoveren hun marktbewerking continu Frontrunners beschrijft deze eigenschappen aan de hand van internationale aansprekende voorbeelden en biedt een schat aan inzichten, inspiratie en praktische modellen.
Geschreven door Ronald van Assen
Ronald van Assen (Delft, 1 maart 1971) is een Nederlands schrijver en redacteur.
Van Assen is een zogenaamde veelschrijver en beheerst meerdere genres, hoewel zijn voorkeur uitgaat naar horror en fantasy. Qua horror wordt wel eens een vergelijking getrokken tussen zijn werk en dat van Stephen King.Naast het schrijven van boeken en verhalen is Van Assen als ervaringsdeskundige voorlichter bij Stichting KernKracht en ambassadeur van Mind. Via deze organisaties deelt hij zijn ervaringen met per ...
Komt voor op deze lijsten
Reviews
Laatst gewijzigd: woensdag 10 januari 2024