Het doel de weg en de rugzak
Publicatiejaar:
2005
ISBN 10:
9077212361
ISBN 13:
9789077212363
Over Het doel de weg en de rugzak
In dit boek wordt het inrichten van servicemanagement gezien als een voortdurende reis op weg naar overeenstemming tussen aanbieder en afnemer van ICT-diensten. Om goed voorbereid aan de reis te kunnen beginnen is het van belang om te weten waar de reis naar toe gaat, ofwel om het doel goed te bepalen, namelijk: hoe het doel te bereiken, ofwel de juiste weg te kiezen, en de goede bagage mee te nemen in de rugzak Dit boek behandelt vanuit de brede definitie van servicemanagement in deze drie delen een aantal belangrijke zaken waar de servicemanager kennis van moet hebben om succesvolle diensten te kunnen leveren. Bij dit boek is separaat (gratis, via internet) verkrijgbaar: • alle afbeeldingen in het boek, in Powerpoint formaat. Klik op de knop Training Material bij het boek op onze website.
Meerdere auteurs
Komt voor op deze lijsten
Reviews
Laatst gewijzigd: zaterdag 13 januari 2024