Charity management Implementatie in uw marketingstrategie
Publicatiejaar:
2009
ISBN 10:
9045528762
ISBN 13:
9789045528762
Over Charity management
Waarom wordt er steeds meer aan mensen gevraagd zich te engageren voor een goed doel? Hoe groot is het menselijke engagement als vrijwilliger en donateur in een periode waarin de economie achteruitgaat? Charity management. Implementatie in uw marketingstrategie is een boek waarin de fondsenwervende technieken bestudeerd worden als onderdeel van een nieuwe economie. Fondsenwerving als een nieuwe marketingtool. Vele bedrijven gebruiken deze technieken. Niet alleen voor het goede doel, maar ook om hun product een meerwaarde te geven. De veranderingen in de economische realiteit dringen daar zelfs steeds meer op aan. Daar draait het om in de meerwaarde van de beleveniseconomie: het evenement dat we willen meemaken, maar dat we ook een doel wensen te geven. Het gaat niet alleen meer om het product dat we kopen, maar ook om hetgeen we schenken een plaats te geven.
Komt voor op deze lijsten
Reviews
Laatst gewijzigd: woensdag 10 juli 2024